Ont i ryggen och senast shoppat – Tjockisbloggen.se

Ikväll så får det bli ett väldigt snabbt inlägg från mitt hörn av världen… Har så fruktansvärt ont i ryggen att jag kan inte röra mig utan att tårarna rinner i floder så ska blogga snabbt och sen återvända till sängen, enda stället jag klarar av att vistas just nu utan att det känns som att jag ska gå av.

Började känna av ryggen igår och idag på förmiddan men har försökt att hålla igång och röra på mig hela dan för det brukar hjälpa… Men inte idag, det blir bara sämre och sämre så mest troligt blir det vårdcentralen imorrn.

Har iaf varit en snabbsväng på stan idag och fyndat mig ett par jeans och en underbart mjuk och mysig kofta. Jag är en sån där person som älskar stora mjuka koftor till hösten för jag är alltid så frusen, dålig blodcirkulation och väldigt lågt blodtryck är skulden till det.

Eftersom jag har så ont i ryggen att jag inte kan stå rakt så får ni ingen outfitbild, ville ju inte se ut som Quasimodo och skrämma er. Men en bild på min nya kofta kan jag bjuda på 🙂

Stickad kofta strl L 44/46 KappAhl

/ Sarah

One thought on “Ont i ryggen och senast shoppat – Tjockisbloggen.se

  1. Gud vilken gosig tröja!

    Pilatesboll, jag säger bara det!
    Jag har kass rygg och det berättade jag för min fyss. Hon talade om att jag borde skaffa en pilatesboll.
    Och det gjorde jag! Jag sitter på den framför tvn, rullar med midjan som en magdansös. Jag sitter på den och lyfter fötterna från golvet och försöker hålla balansen.
    Och så gör jag lite situps på den.
    Min rygg har på lite mer än en vecka blivit mycket bättre!!!

Kommentera

