Ont i ryggen och shopping på Ikea – Tjockisbloggen.se

Nu har jag kommit hem från stugan igen, har varit där över helgen för att vila upp mig eftersom jag har så himla dåligt i ryggen och knappt kunde röra mig förra veckan.

Idag är det lite bättre men långt ifrån bra, kan dock gå kortare promenader nu… Förra veckan tog jag mig knappt ens ur sängen utan att tårarna sprutade och att ens fundera på att ta mig ut med hunden fick mig att skrika av smärta.

Såna gånger är det tur att jag har världens underbaraste David, han har verkligen gjort allt här hemma och passat upp på mig och stått ut med mitt dåliga humör och förstått att det inte varit illa menat utan för att jag haft så ont.

Har inga foton alls från helgen att visa för jag har inte ens haft med mig kameran, jag tog paus från mitt liv helt och hållet och har knappt haft nån kontakt alls med omvärlden bortsett från telefonsamtal till min älskling. Men det har varit skönt att bara koppla bort allt, få vila och umgås med mina föräldrar, min farmor, min lillebror och min morbror och hans sambo.

I lördags så var vi till Ikea i Haparanda en sväng och det gick faktiskt riktigt bra att gå där, det är värst att sitta still för det är då jag får som mest ont… Bilresan dit och hem var ingen höjdare men att strosa sakta genom Ikea arm i arm med min farmor var riktigt trevligt. Det var jag, farmor, mamma och min morbrors trevliga sambo som for, karlarna de stannade i stugan tillsammans med hundarna.

Jag köpte ingenting speciellt, lite smågrejer som man alltid behöver… Tre kastruller, tofflor, handdukar och lite annat smått och gott. Förutom det så blev det också en lådhurts att ha papper och prylar i vid datorbordet och en jättestor blomma.

Nu ska jag återgå till soffan för att se en film som började för ett par minuter sedan, det är nån romantisk komedi med Jennifer Aniston.

/ Sarah

Kommentera

