Stressig måndag förmiddag – Tjockisbloggen.se

Måndag innebär jobb igen. Måste dessutom springa några ärenden innan jag börjar 12.30. Ska byta leggingsen jag köpte igår mot ett par utan trasiga sömmar, dessutom har jag gjort slut på allt mitt te på jobbet, så lite nya lådor måste inhandlas. Tro mig, när man jobbar med att prata hela dagen, då krävs det mycket vätska för halsen. Väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den, sen måste jag skynda mig.

Kan iaf inte säga att jag är trött, för en gångs skull. Somnade med kläderna på i sängen vid 21, vaknade till vid 2, drog av kläderna och somnade om. Är länge sen jag sov så här många timmar, var rätt skönt. Ha en bra dag.

Linne från H&M, hade velat ha ett vitt till kjolen men äger inget just nu. Kjol: Second hand

Linne från H&M, hade velat ha ett vitt till kjolen men äger inget just nu. Kjol: Second hand

/Hanna

Kommentera

