En riktigt bra dag – Tjockisbloggen.se

varför är den här dagen så bra? Bara därför, inte svårare än så, det känns bara så himla toppen just nu. Långsam dag på jobbet idag, måste lära mig att ta med mig bok, men eftersom jag inte sov hemma inatt utan i huset. Vi satt jag, Kat och Nadja på altanen igår och snackade och drack champange, mycket trevligt. Orsaken att vi drack champange, det kändes som en sådan dag bara. Måste man ha en bättre orsak än så? 🙂

Har inte hänt desto mer spännande, men livet här i Estland är bra nu, riktigt bra.  Som jag sa till mamma i telefon innan ikväll, jag ser inte Sverige som hemma längre, Estland och Tallinn är hemma och jag har noll planer på att flytta tillbaks till Sverige. Har aldrig  trivts så här bra någonstans. Nu ska jag ut en sväng,  dagens outfit nedanför.

Jeans: Second hand (Wrangler), T-shirt: Second hand

Jeans: Second hand (Wrangler), T-shirt: Second hand

/Hanna

Kommentera

