Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

God morgon, dags att dra sig mot jobbet igen. Ska bara förbi Kaubamaja föst och checka om jag hittar ett bra nude-färgat läppglans, mitt är snart slut. Dessutom så fick jag ett rabattkort sist jag handlade så jag får 20% rabatt om jag köper nåt från Loreal innan den 30 augusti.

Drog som sagt iväg en sväng igår kväll, det var en bra kväll :-). Kom hem kring midnatt och trillade i säng nästan direkt. Surrade lite med Sarah på msn bara först. Nä, nu ut med sopor, slänga i en tvätt sen iväg. Kram på er.

Tunika samt jeansleggings från Zara, Stövlar från Din Sko

Tunika samt jeansleggings från Zara, Stövlar från Din Sko. Humör: På topp!

/Hanna

2 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Kommentera

