Tröttare än tröttast – Tjockisbloggen.se

Gäsp! Vad jag än gjort inatt så har jag då inte sovit bra iaf. Har vridit och vänt mig och inte fått någon ro. Vaknade hopkrupen som en boll i fotändan av sängen och madrassen var halvvägs ner på golvet. Så jag är inte det minsta pigg.

Ska strax promenera till jobbet, kvällspass idag. Har redan hunnit göra ärenden, tog spårvagnen bort till marknaden och köpte lamm och grönsaker till middagen jag ska laga imorgon. Har inte tid att göra allt då, så ska förbereda iaf lammet ikväll, det var rätt mycket ben i det så måste försöka få det till rent kött bara. Om man vill ha tag på lamm måste man var i tid för det brukar försvinna snabbt på dagen då de inte har så många som levererar det. Känner iaf att jag gjort nytta nu :-). Får se hur dagen blir på jobbet, man vet aldrig om det kommer vara lugnt eller stress. Igår var det hyfsat mycket, särskilt på kvällen.

Idag är det kyligt här, så kör på stickat. Nu ska jag dra till jobbet. Ha det bra.

Leggings och stövlar är samma som igår. Tjocktröja från GinaTricot

Leggings och stövlar är samma som igår. Tjocktröja från GinaTricot

/Hanna

Kommentera

