Fantastiska fredag – Tjockisbloggen.se

Det här är en riktigt bra dag av orsaker som jag inte tänker säga här, vissa saker låter jag vara privata. Men det är en sån där härlig och bra känsla i magen att saker löser sig nog :-). Kommer inte ha mycket tid idag att skriva något till inlägg. Först jobb sen stressa hem för jag har en del att fixa, sen har jag planer resten av kvällen. Imorgon ska jag hänga med tjejerna, driva runt på stan och mest troligt fest imorgon kväll. Hinner förhoppningsvis skriva ett inlägg imorgon också, men det är inte säkert.

Ska röra mig mot jobbet, dock lite irriterad att min platt-tång vägrade bli varm, tror det är dags att hitta en ny. Jag orkade verkligen inte fixa håret idag, men har jag det utan nåt i brukar jag iaf platta luggen. Den får nämligen en knorr när den är denna längd och jag är inte helt förtjust i det. Funderar på att byta hårfärg igen, kan däremot inte komma på till vad.

Ha det riktigt bra alla.

Tröja: Cubus, Jeans: Wrangler

Tröja: Cubus, Jeans: Wrangler

/Hanna

2 thoughts on “Fantastiska fredag – Tjockisbloggen.se

  1. Vifsla: Lockande, men nej, inte när jag håller på att låta det växa ut, för mycket jobb, eftersom jag skulle behöva bleka det innan.

    /Hanna

Kommentera

