Ösregn och outfit – Tjockisbloggen.se

Idag är det riktigt uselt väder, regnet bara öser ner… Kommer bli en väldigt lugn inne-sittar-dag för våran del, enda nackdelen är att hunden är sjövild och håller på att riva hel lägenheten när han rusar omkring här *s*.

Har varit en snabbis till stan på kina-butiken och köpt en kasse med olika nudlar, 4 kr för en lunch eller middag är ju ganska billigt och dessutom är det gott. Fast för min del gäller det att pricka in såna som inte innehåller skaldjur eller skaldjursextrakt… För jag har inte dödslängtan 🙂

Nej nu ska vi ta och fixa oss lite lunch här och sen ska väl hunden få lite motion i ösregnet. Slänger in dagens outfit som består av jeans från KappAhl strl 44 och topp second hand strl 42. Det syns inte så bra men jag har även mina nya glasögon på mig, ska fixa en närbild på dem sen nån gång 🙂

Kommentera

