Att göra idag – Tjockisbloggen.se

På dagens att-göra-lista står en hel radda med grejer men jag bestämde mig för att ta en lugn förmiddag och sedan uträtta allt som ska fixas på eftermiddagen istället.

Har sovit så dåligt ett par nätter nu men det beror på att ryggen gör ont hur jag än ligger, märker att jag rör mig stelt och lite snedbelastat på dagarna så jag har fått lite ont i höger höft också… Försöker att tänka mig för hur jag rör mig och vad jag gör.

Vill ju bli frisk så fort som möjligt så jag får komma igång med träningen igen, men jag kommer nog att börja träna väldigt försiktigt i slutet på den här veckan… Börja köra kondition till att börja med för att sedan sakta öka på, ska dra ner på värktabletterna också för jag är en sån som inte alls gillar att ta en massa piller och mediciner.

På eftermiddan så ska jag och min älskling och handla och senare ska jag möta upp Jaana för en fika. Vi har en massa material om bloggen att gå igenom inför det som vi ska göra imorrn, vi ska bli intervjuade av en lokaltidning.

Som vi sagt tidigare så kommer det att flytta in en ny bloggare här, i veckan kommer hon att skriva sitt första inlägg och beskriva sig själv bland annat. Det blir en tuff start för henne med tidningsintervju direkt, men sen blir det en mjukare övergång för hon kommer att vara bortrest närmare två veckor så hon har gott om tid att fundera ut vad hon vill skriva om 🙂

Nu är det hundpromenad som står på min planerings-lista (nej egentligen inte men det ska ändå göras *s*).

Precis som Hanna så kommer jag att slänga in en outfitbild senare under dagen eller kvällen, för tillfället så är det hundpromenads-outfit som gäller vilket består av svarta mjukisbyxor och grå träningsjacka *s*. Inget direkt modelejon eller någon inspiration för er läsare 😀

Ha en bra dag så bloggar jag väl en sväng senare idag också! / Sarah

Kommentera

