Feber – Tjockisbloggen.se

Kan kalla det snabbvisit på jobbet idag. Kände mig konstig redan innan idag men när jag kom till jobbet så var jag pigg en stund. Sen kom febern krypande ihop med yrsel. Så jag gick hem och sen jag kommit hem har jag inte flyttat mig ur sängen, ligger och svettas och fryser om vartannat och mår illa. Illamående har blivit starkare under dagen.

Har knappt ork att kliva upp ur sängen, sovit en hel del och kollat film. Det är allt min kropp orkar med. Detta resulterar så klart i att jag inte ätit mer idag än två smörgåsar imorse. Att ens försöka laga mat med tanke på hur ostabil jag är känns dumt. Men samtidigt vet jag att jag måste äta och är jättehungrig. Men kroppen orkar verkligen ingen ansträngning. Vet inte riktigt vad det är, antingen är det stress som påverkar eller så håller jag på att bli sjuk. Eftersom jag mår sämre gissar jag tyvärr på det sista. Då kommer jag behöva be någon gå och handla åt mig imorgon, typ yoghurt och sånt lättätet.

Lär inte bli jobb för mig imorgon det är en sak som är säkert. Men så länge jag har min dator, te och tecknad film så klarar jag mig. Krya på mig 🙂

/Hanna

2 thoughts on “Feber – Tjockisbloggen.se

  1. Nej då, mår bättre idag sp mest troligt bara stressreaktion. Min kropp kan få sådana reaktioner när den vill jag ska lugna ner mig.

    /Hanna

Kommentera

