Dagens outfit och nya glasögon – Tjockisbloggen.se

Idag så har jag och Jaana varit och träffat NorrbottensKuriren, en jättetrevlig reporter och fotograf. Vi åt lunch på Gennys, en restaurang där jag inte har varit tidigare… Jättemysig miljö och god mat, kinamats-buffé och sushi-buffé.

Intervjun gick bra men kommer inte att komma i tidningen än på två-tre veckor för att vi ska ha en chans att få läsa igenom artikeln först och sen kommer ju Jaana att vara bortrest två veckor så vi tyckte det skulle vara roligare att vänta tills hon kommer hem igen 🙂

Efter intervjun så uträttade jag lite ärenden, bland annat ett som tog vääldigt lång tid men nu är det gjort iaf så nu får vi se vad som händer med det…

Min älskling har fått svininfluensa, rejält hög feber och hosta och snuva… Så jag ska sköta om honom nu ett par dagar eftersom han måste vila och vara hemma från jobbet för att bli frisk. Än så länge känner jag ingenting men det är väl snart min tur också…

Just ja jag har fått en present idag av en jättegullig person *ler*. En så himla supersnygg kofta som jag har gått och kikat på i stan men inte nämnts köpa 🙂
Tack vännen!!

Här kommer dagens outfit samt bilder på mina nya glasögon som jag har glömt att lägga ut. Mina nya glasögon kommer från KlarSynt i Luleå och märket är Björn Borg.

Min outfit för dagen består av vit kofta från Cubus strl M
Grå/vit-rutig topp från KappAhl strl S
Mörkblå jeans från Lindex strl 44

/ Sarah

5 thoughts on “Dagens outfit och nya glasögon – Tjockisbloggen.se

  1. Verkligen snygga glasögon, du passar jätte bra i dom:D
    Tycker du passar bra med utsläpprt hår också.

  2. Tack mamahow 🙂
    Tyvärr trivs jag inte alls med håret utsläppt och har det alltid uppsatt för jag tycker om att ha det så 🙂
    / Sarah

  3. Oj är du inte rädd för att få svininfluensan? Vi överviktiga tillhör ju riskgruppen också. Jag är jätträdd.

Kommentera

