Fortsatt sängläge – Tjockisbloggen.se

Inget jobb för mig idag, och troligen inte imorgon heller, inte om febern håller i sig. Konstigt nog har jag mest feber och är matt, ingen hosta eller nåt. Är febern borta imorgon så kommer jag jobba för vill inte få massa sjukdagar, märks så fort på lönen. Så idag har jag pendlat mellan säng och soffa, Kat har varit över och hållit mig sällskap ett tag samt haft med mat. Jag har försökt intala mig att jag är friskare än jag är, vilket resulterat i extrem trötthet och nära att trilla ihop.

Kommer inte skriva många inlägg på kvällstid på sådär 2 veckor eftersom jag ska vara husvakt när Kat och några andra är i Italien. Måste ta hand om och mata katterna bland annat, och det finns inte internet där, men inlägg kommer ändå, don´t worry. Men just nu är mitt fokus att bli frisk, så jag är i sängen igen. Ska väl strax se en till film, har blivit många sen igår. En hel del ScoobyDoo :-D.

Av förklarliga skäl får ni ingen dagens outfit då den består av den snygga kombinationen rosarutiga boxertrosor, svartblommigt linne, rosa tofflor och hår som för tankarna till penntroll. Mycket stylish kan jag lova 🙂 Tro mig, om jag är flamsig annars är det inget mot vad jag är när jag har feber. Blir superfånig, fram tills 38, 5 ungefär då är jag som en zombie. Nu har jag 38 vilket ändå är mycket för mig som annars har kring 36. Nå väl, ska fortsätta med det jag gör bäst just nu, dvs göra ingenting.

/Hanna

Kommentera

