Svininfluensa, födelsedagspresent och ny tröja – Tjockisbloggen.se

Idag har jag varit en snabbsväng till stan och hämtat mitt glasögonfodral som jag tappade på restaurangen igår när vi var och åt… Tur att de hade hittat det, var inte glad igår när jag upptäckte att det var borta kan jag säga.

Passade även på att köpa födelsedagspresent till min älskling som fyller år imorrn, dessutom så firar vi sex år som förlovade imorrn… Men det blir inte mycket till firande eftersom stackaren har åkt på flunsan.

Igor verkar då iaf lite bättre, det har inte kommit något ur bakre delen av honom de sista två promenaderna så vi hoppas att magen ska ha stabiliserat sig lite grann nu.

Passade även på att springa en snabbis på Åhléns och kika på lite heminredning medans jag väntade på bussen… Är alltid roligt att kolla på heminredningsprylar och få lite nya idéer tycker jag.

Men det blev ingen heminredning idag utan jag snubblade över en underbar stickad cardigan på herravdelningen. De hade halva reapriset så jag tänkte kolla om jag kunde hitta nåt snyggt åt David, men det fanns bara mer ”gubbiga” kläder kvar på rea…

Och så naturligtvis den ursnygga tröjan som fick följa med mig hem. Den har kostat 349 kr, sen var den nedsatt flera gånger på rean och nu kostade den 49 kr och så halva reapriset på det, så jag betalade 24.50:- för den här tröjan 😀

Cardigan från Åhléns herravdelning, strl S

Pullover KappAhl strl 40/42, topp från KappAhl strl 40/42, jeans från Lindex strl 46

Slipover och topp från KappAhl strl 40/42, jeans från Lindex strl 46

Det var allt från mig för tillfället 🙂

/Sarah

2 thoughts on “Svininfluensa, födelsedagspresent och ny tröja – Tjockisbloggen.se

Kommentera

