Dagens outfit och födelsedagshund – Tjockisbloggen.se

Det här blir ett snabbt inlägg för jag har inte riktigt tid att sitta vid datorn, ska gå och äta tårta med David och Igor (fast Igor får egentligen ingen tårta *s*).

Har varit en sväng till stan idag igen, bland annat på Apoteket och köpt lite anti-sjuk-grejer åt min älskling… Sen var jag också förbi skoaffären som jag skrev om tidigare idag och fick tillbaks pengarna för skorna.

Kan tyvärr ändå inte säga att jag skulle rekommendera den butiken till någon annan och jag kommer inte att handla där igen. Visst fick jag igen pengarna jag lagt ut men det var inte mer än rätt eftersom jag köpte ett par sommarskor som jag hann använda två gånger innan de gick sönder… Och jag har inte fått tillbaks dem på över en månad så nu är ju sommaren slut.

Men nu är det kapitlet en avslutad historia iaf och det finns så många andra skobutiker där man kan slösa sina pengar istället.

Vi kom på idag att vi glömde ju för tusan att fira våran fina vovve förra torsdagen när han fyllde 7 år!! Så idag firar vi Davids födelsedag, vårt sex-årsjubileum som förlovade och Igors sjuårsdag 🙂

Här kommer min dagens outfit och födelsedagsvovven.

Topp KappAhl strl L, jeans Lindex strl 46

Topp KappAhl strl L, jeans Lindex strl 46

Födelsedagsvovven Igor

Födelsedagsvovven Igor

/ Sarah

4 thoughts on “Dagens outfit och födelsedagshund – Tjockisbloggen.se

  1. När man har varit förlovad i 6 år kan man ju undra varför ni förlovade er från början?
    Jag trodde att man gjorde det för att gifta sig? (inom 1 år… eller i alla fall 2-3 år).

  2. Vi gjorde det för att vi älskar varandra och för att det betyder mycket för oss att ha det bandet. Det finns ingen ”regel” som säger att man ska gifta sig inom viss tid utan det var gammalt i tiden som folk gjorde på det viset. Varför inte acceptera att alla har inte samma synsätt på traditioner? För oss så betyder vår förlovning väldigt mycket och vi firar det alltid med nånting lite speciellt den dagen, precis som vår åtta-årsdag i somras.

Kommentera

