Födelsedag och sex år som förlovade – Tjockisbloggen.se

Tyvärr så måste jag börja den här dagen med att vara heligt förbannad på en butik här i Luleå… SkoSöder är den absolut sämsta j*vla butik man kan handla på och jag råder alla som funderar på att shoppa där, LÅT BLI!

För över en månad sedan så lämnade jag in ett par skor där som jag köpt i juni (dyra jäkla skor) för att de gått sönder. Innersulan lossnade och skulle limmas fast… Jag lämnade in dem en måndag i slutet av juli och skulle få tillbaks skorna i slutet av samma vecka.

Nu har det gått över en månad och de säger att skorna är inte klara änu!!! Hur f*n kan det ta över en månad att limma fast en skosula?? Ska ringa dit och ställa till med ett jädra liv idag för nu ska jag ha tillbaks pengarna för mina skor.

För att övergå till ett trevligare ämne så kan jag säga att min älskade David fyller 27 år idag och vi firar också sex år som förlovade idag 😀

Tyvärr så blir det inte mycket till firande eftersom han är jättesjuk men jag ska iaf baka en tårta och pyssla om min älskling idag för det behöver han.

Om en stund så kommer jag att lägga ut presentationen på vår nya bloggare, så inom ett par minuter är det officiellt 🙂

Nu ska jag ringa och skrika åt skobutiken och sen ska jag lägga ut det andra inlägget!

/ Sarah

Kommentera

