Är så trött så trött – Tjockisbloggen.se

Jag är så sjukt trött hela tiden… Eller inte hela tiden utan rättare sagt antingen så är jag uppe i varv och rastlös eller så är jag sjukt trött, eller less och grinig. Tror det är nåt jävelskap med mina p-piller som får mitt mående att vara som en berg- och dalbana och jag hatar det.

Igår så var vi uppe till klockan var nästan 3 och såg en film, sen kunde jag inte somna så låg vaken till klockan var efter 4… Strax före tio så ringer min telefon och tro mig när jag säger att den kan väcka de döda!

Det var mina föräldrar som var på väg till Luleå en sväng, så jag klev upp och gick ut med hund och såna saker och sen for jag in till stan en snabbis. Lämnade nå grejer till morsan och fick Davids present men var inte mer än drygt en timme i stan innan jag for hem igen. Var så sjukt trött…

Skulle kunna somna sittandes här vid datorn *gäsp*. Slänger in min outfit för dagen sen ska jag ta och ge hunden mat och gå ut med honom, kanske blir jag lite piggare när jag kommer mig ut *känner mig som en zombie*.

Slipover strl 40/42 KappAhl, petrolblå topp KappAhl strl 40/42, jeans Lindex strl 46

Slipover strl 40/42 KappAhl, petrolblå topp KappAhl strl 40/42, jeans Lindex strl 46

/ Sarah

Kommentera

