Jackor säljes, dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Idag så har jag varit ner till förrådet och hämtat upp mina höstjackor… Men tyvärr så blev jag jättebesviken för ingen av dem passar längre, de är alldeles för stora så tyvärr är jag tvungen att sälja dem nu.

Så jag har precis lagt ut dem på bloppisen, har tre jättesnygga jackor till salu varav en är en skinnjacka i herrmodell men som passar lika bra på tjej och kille. Kika in på bloppisen här och kolla på jackorna.

Så nu är det bara att fundera på hur man ska ha råd med en ny höstjacka och vilken typ av jacka jag ska ha. Vinterjackan är egentligen också alldeles för stor men det gör inte lika mycket för jag gillar puffiga, buffiga vinterjackor 🙂

I övrigt så har det varit en väldigt lugn dag här, har bara tagit det lugnt och donat lite grann här hemma och varit på några promenader med hunden…

Var till Coop och handlade på eftermiddan och när jag gick så var det varmt och soligt. Tre sekunder efter att jag kommit in genom ytterdörren (hann inte ens ta av skorna) så vräkte det ner regn, snacka om att ha tur som hann hem i tid *s*.

Här kommer en dagens outfit från mig, nu ska jag kolla film med älsklingen.

Klänning strl 42/44 och manchesterleggings strl 40, båda fr KappAhl

Klänning strl 42/44 och manchesterleggings strl 40, båda fr KappAhl

/ Sarah

Kommentera

