Förkylningstider – Tjockisbloggen.se

Andra dagen i rad vi är kort om folk på kontoret, det verkar gå förkylningar i mängder nu. Så det är desto stressigare för oss som är friska, men det är helt ok. Jobbet har tagit extraåtgärder bara för att minska sjukdomsspridning, (med tanke på svininfluensa bland annat) så det finns handsprit både i kök och på toaletterna. Sen om alla använder det, eller använder det rätt är en annan fråga. Jag har arbetat i omsorg är är så invand med rätt sätt att tvätta händerna. Visste ni t.ex att de flesta missar en av tummarna när de tvättar händerna. Kolla hur ni själv gör nästa gång 🙂

Idag är jag glad, det var en konstig dag igår, men en riktigt bra dag. Mår toppen, det är då en sak som är säker. Har dessutom min favoritmat med mig till lunch, sushi. Skulle utan problem äta det dagligen.

Det här är då jag idag, önskar bilden visade tydligare hur mycket lockar det dykt upp i mitt hår nu när jag försöker låta det vara ifred och växa. Fast idag är det lite lugnare än igår, då var det ett rufs. Det är krullar överallt, försöker bli kompis med dem.

Klänning: Betsey Johnson (second hand), Väst: Second hand, Strumpbyxor: Lindex tror jag

Klänning: Betsey Johnson (second hand), Väst: Second hand, Strumpbyxor: Lindex tror jag

/Hanna

Kommentera

