Lördag på jobbet – Tjockisbloggen.se

Hej världen och god ”morgon” 🙂 Idag var det till och med en god morgon, för jag behövde inte dra på mig kläderna och ut i trädgården och slå på strömmen, igen. Tror min utskällning av huset igår där jag bad det att sluta jävlas och ge f-n i att retas med mig hjälpte 🙂 Vi får se om elen stannar kvar och är där ikväll också. Senaste dagarna har det varit att komma till huset, ta nyckel, slå på el. Tog mig friheten att rensa Kats kylskåp för det som bott där under tiden elen var borta några dagar såg ut som det skulle kunna anfalla. Det mesta var grönt och lurvigt, eeeewwww.

Sitter på jobbet, fast jag borde vara ledig. Jobbar in min ena sjukdag så jag slipper tappa lön. Dessutom är lördagar rätt lugna att jobba på. Ska passa på att betala interneträkningen för denna månad och föra över pengar till sparkontot. Orkar inte gå hem och fixa det, och som sagt, inget internet i huset.

Försöker hitta en överföringskabel till min kamera så jag kan lägga in bilder, men jakten går dåligt, så ni får dem när jag är hemma i lägenheten igen. Tror hur som helst detta kan bli en bra lördag, jag har god kycklingsoppa till lunch, te och en bra bok. Förhoppningsvis glada kunder också 🙂

/Hanna

Kommentera

