Fyndat skinnjacka – Tjockisbloggen.se

Mår lite dåligt ikväll, gamla saker som kom över mig som jag helst slipper tänka på. Samtidigt kan man inte fly sitt förflutna, även om det inte är en själv som gjort att det blev som det blev. Jag vet att jag är trygg, och det är det viktiga.

Hur som helst så fick jag tag på en skinnjacka idag, 400 spänn på second hand, är jättenöjd. Sitter bra även om jag inte kan dra upp den helt, men det får jag väl räkna med när jag: 1. Vill att en skinnjacka ska sitta tight i midjan och 2. Har byst som inte riktigt går ihop med den ekvationen. Men det finns halsdukar så det är inget problem. Ska börja dra mig mot sängen, känner att jag behöver sömn, är slut i skallen. Här är iaf jackan samt dagens outfit.

Tröja: second hand, Kjol: Zara

Tröja: second hand, Kjol: Zara

Jackan som den sitter på

Jackan som den sitter på

Jackan på galge

Jackan på galge

/Hanna

4 thoughts on “Fyndat skinnjacka – Tjockisbloggen.se

  1. Det känns väldig hedrande för oss att kunna roa två så lågt begåvade killar och det bjuder vi gärna på 🙂

Kommentera

