Ledig lördag – Tjockisbloggen.se

Kan säga att jag har inte gjort mycket idag, och det var välbehövligt 🙂 Har varit så trött. Mest tagit det lugnt hemma och varit på några ärenden. Bland annat hämtat ut biobiljetter då jag och pojkvännen ska se rysare i 3D imorgon, tänkte se senaste Final Destination. Ikväll (dvs, jag måste rusa strax) så ska jag iväg till Kat och hänga. Kände för att laga mat och inte bara åt mig så jag bjöd in mig själv och sa att jag lagar mat. Från grunden, inga halvfabrikat här om det kan undvikas. Det blir potatismos och fetaostfyllda köttbullar. Enkelt, men så gott.

Annars händer inte mycket, roade mig med att leka pimp my dator, så nu är den inte bara rosa. nej nu har den även Hello Kitty klistermärken. Ifrågasatte någon att jag är 26 år? 😀 Nå väl, nu kommer iaf två outfits, gårdagens och dagens. Hoppas ni har en bra kväll.

Tröja: Stadium, Leggings: Zara

Tröja: Stadium, Leggings: Zara

Skinnjacka: Second hand, Klänning: Zara

Skinnjacka: Second hand, Klänning: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Ledig lördag – Tjockisbloggen.se

  1. Angel: Det är för att jag bara gjort antydningar fram tills nu, men nu är vi officiella så jo, pojkvän 🙂 Allt jag gör i livet står inte i bloggen 😛

    /Hanna

Kommentera

