Massa foton från dagen i Töre/Luleå – Tjockisbloggen.se

Idag har vi vart på språng hela dagen… Har uträttat lite ärenden i stan och sen har vi varit på ”utflykt” resten av dan så nu är jag trött och hungrig 🙂

Har haft en jättebra dag tillsammans med David, Igor och min svärmor och hennes man. Vi har vart och grejat lite i ett hus som de håller på att renovera och Igor han har busat runt i ett stort tvåvåningshus så gott som tomt på möbler *s*.

Jag älskar verkligen hösten och alla färger som kommer fram, tyvärr så glömde jag kameran inne när jag gick på promenad med hunden men jag tog några bilder med mobilen iaf 🙂

Nu känner vi oss lite småfrusna eftersom det är ganska kallt i huset, låg kring 14-16 grader inne idag och ungefär samma utomhus. Dessutom så är vi döhungriga, men jag orkar verkligen inte ställa mig vid spisen så ikväll blir det hämtmat 🙂

Ska ta och hoppa i mjukisbyxorna och knata iväg och hämta mat, någon dagens outfit kommer det inte från mig idag för jag har huserat omkring iklädd gigantiska mjukisbrallor och stickad tröja *s*.

Här kommer lite bilder från dagen :


Närbild på Igor den underbaraste vovven i världen


Rönnbär


Svärmors jättefina dalahästar


Delar av getingbon som de har rensat bort från vinden i huset


Fler delar av getingbona som de har rensat bort


Dessa underbara färger älskar jag


Mer vackra färger


Grannhuset till svärmors hus


Hörnet av svärmors hus och en gammal gammal bilverkstad som granne


Det här fotot tog jag idag på förmiddan inne i stan för jag tyckte det var så fräna vinklar och vrår och allt ser ut att vara bygg på varandra

/ Sarah

Kommentera

