Snabbt inlägg – Tjockisbloggen.se

Är lite stressad just nu för Igor har just ätit frukost och sitter och väntar på att jag ska klä på mig och gå ut med honom… David började jobba kl 6 imorse så jag får allt dra på mig kläderna och släpa mig ut trots att jag känner mig som en zombie *suck*.

Har redan fått flera sms på morgonen om att jag och Jaana är i lokaltidningen NorrbottensKuriren idag men eftersom jag nyss stigit upp och vi inte har någon morgontidning så har jag inte hunnit se det själv ännu. Ska köpa tidningen senare när jag ska iväg 🙂

Idag så har jag en hel del att göra faktiskt… En massa ärenden att uträtta och saker att ta itu med. Sen kl 15 ska jag möta Jaana utanför gymmet där jag tränar för hon ska provträna gratis en månad.

Ska bli skönt att träna igen för det är ju så länge sen eftersom jag haft så dåligt i ryggen i sommar, men nu är det nya rejäla tag som gäller… Måste dock börja lite lugnt så jag inte kraschar ryggen igen direkt.

Här kommer en outfit från gårdagen, dagens kommer senare när jag inte har hundkläder på mig 🙂

Kofta strl S Åhléns herr, topp strl 40/42 KappAhl, jeans strl 46 Lindex

Kofta strl S Åhléns herr, topp strl 40/42 KappAhl, jeans strl 46 Lindex

Innan jag avslutar det här inlägget så måste jag i princip idiotförklara mig själv och ge ett tips till er andra… Om ni vet med er att ni är allergiska mot ett visst födoämne, gör inte som jag och ät det iaf. För då kan det sluta med att ni ser ut så här på magen, bröstet och benen *smart blondin kan inte lyda sina egna tips*.

Mjölkallergiker äter lasagne med bechamelsås = utslag


Mjölkallergiker äter lasagne med bechamelsås = utslag

/ Sarah

Kommentera

