Sömnbrist även i Tallinn – Tjockisbloggen.se

Det händer väl inte så mycket kul i mitt liv just nu, känner mig helt slut som artist. Sömnen är precis som för Sarah rent åt skogen, den sömn jag får är dålig och full av mardrömmar och jag mår riktigt uselt rent ut sagt. Det förflutna spökar alldeles för mycket just nu. Oh well, förhoppningsvis så går det över snart. Så om det är ont om inlägg från mig, och korta inlägg så är det därför. Jag får se om jag orkar förklara vad det gäller någon dag, men det kan jag inte sitta på jobbet och göra för det tar på tok för mycket kraft.

Så här såg jag iaf ut igår:

Polotröja: GinaTricot, Klänning: Zara

Polotröja: GinaTricot, Klänning: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Sömnbrist även i Tallinn – Tjockisbloggen.se

Kommentera

