Dagens outfit och ny jacka – Tjockisbloggen.se

Ja som ni kunde läsa i inlägget under så började inte dagen så himla bra… Men den har iaf gått åt det bättre hållet än så länge.

Har nyss kommit in från hundpromenad igen och den här gången så träffade vi bara en enda hund och den tycker Igor faktiskt om, en liten tjej som heter Kajsa som är jättesöt och busig 🙂

Jag har även hunnit med att pussas lite med min älskling när han kom hem från kursen och innan han for på jobbet igen… Sen tog jag en utelunch med Jaana för det tyckte vi att vi var värda *s*.

Nu ska jag dona lite här hemma, ska samla ihop lite tvätt och eventuellt stryka ett par nya gardiner som ska upp i fönstren i vardagsrummet. Får se hur mycket jag hinner för om ungefär två timmar ska jag iväg igen och möta upp Jaana för lite blogg-projekt 🙂

Har hunnit med att köpa en ny jacka på Lindex också, hade ett tillgodokvitto där på 299 kr sedan tidigare och dessutom så gick min bh sönder igår (som ni kunde läsa om i mitt ”roliga” inlägg igår) så jag reklamerade den och fick ytterligare 299 kr tillgodo där. Och inte nog med det så hade jag fått en kupong med 30% rabatt på valfritt damplagg så totalt sett så gav jag 31 kr för jackan, det är ju nästan pinsamt *s*.

Och är det något jag verkligen inte behöver just nu så är det jeans eller tröjor eller klänningar… Men jag hittade en så himla snygg jacka där som gick ner en bra bit över ändan och som dessutom gick att dra åt i midjan ifall jag skulle tappa mer vikt så den blir inte för stor i första taget.

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Jacka Lindex strl L, 899 kr

Jacka Lindex strl L, 899 kr

Nya jackan, bilden ovan

Nya jackan, bilden ovan

Klänning Gina Tricot strl M, strumpbyxor Lindex strl L, stövlar Wedins strl 38

Klänning Gina Tricot strl M, linne Cubus strl M, strumpbyxor Lindex strl L, stövlar Wedins strl 38

/ Sarah

3 thoughts on “Dagens outfit och ny jacka – Tjockisbloggen.se

  1. Hej på er alla tre!
    Måste bara säga (skriva) hur oerhört tacksam jag är för eran blogg!
    De dagar man önskar sig vara vilken annan människa som helst på denna jord och känner sig både ful och tjock (observera: inte ful=tjock) så räcker det med att kika in här och se ni vackra människor och era ”dagens outfit”-bilder så blir man mycket gladare (och fattigare, brukar ju ta till mig lite inspiration och köpa lite kläder också…)
    I alla fall: STORT TACK!
    Kramar/Jenny

  2. Jenny: Tack för den fina kommentaren. Vi skickar alla en stor kram tillbaks till dig. Det är ju av orsaker som denna vi kämpar på med bloggen, för att få andra att inse att de är underbara precis som de är 🙂

Kommentera

