När man får ett ryck – Tjockisbloggen.se

Jag vet inte vad det är med mig idag alltså… Har haft två riktigt förj*vliga dagar, som ni har förstått av mina inlägg *s*.

Men imorse vaknade jag med ett leende av någon väldigt okänd och underlig anledning, eller ja underlig kan jag ju inte veta om den är eftersom jag inte vet varför *tänker efter*.

Har inte sovit många timmar inatt heller och det håller på att göra mig vansinnig för jag blir trött och grinig och lättirriterad, går runt som en zombie framåt eftermiddagarna och sen blir jag piggare framåt kvällen igen när jag borde vara trött och sova.

Men hur som helst så hade jag hur mycket energi som helst när jag vaknade så jag tog ut Igor på en längre promenad och när vi kom in så satte jag igång direkt… Jag har städat, sorterat kläder som ska ner i förrådet eller till Röda Korset eller i en kasse som min syrra ska få kolla på nästa gång vi ses.

Så har jag bytt gardiner också, burit ner alla grejer till förrådet som stått i våran klädkammare och tagit plats som kan utnyttjas mer effektivt. Har planterat om en blomma och ansat de andra och flyttat runt dem lite mellan fönstren så nu är jag riktigt nöjd med hur det ser ut 🙂

Ska fortsätta med mitt städryck en stund till innan jag ska duscha och bege mig till stan en sväng för att uträtta ärenden. Ikväll så ska vi äta god middag och mysa framför teven och beundra det nystädade och uppiffade vardagsrummet *s*.

Så idag tycks bli en bra dag men man vet ju aldrig vad som lurar bakom hörnen, säger den sanna pessimisten *s*.

Önskar er alla en bra dag och trevlig helg, kramar från Sarah 🙂

Kommentera

