Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Dagen började dåligt (en sån där dag då inga kläder sitter bra och man bara känner blä) och jag hade uselt humör, men kan inte annat än säga att den har blivit enormt mycket bättre. Jag kan inte säga vad det gäller, men jag hoppas det kommer gå igenom och vara ok. Ingen skulle vara gladare än jag (och kanske en person till).

Anyway :-)… Har inga planer idag mer än jobb, kommer nog dra en timme tidigt då jag har övertid att ta ut. Imorgon är jag dessutom ledig så får se vad jag ska hitta på. Ska nog försöka få med Emilia på nåt om det går, för hon drar snart härifrån till Miami i en månad och det är inte säkert hon kommer tillbaks hit till Tallinn.

Detta är vad jag har på mig idag, och jag kan säga att jag är inte direkt nöjd, men det är som sagt en sån dag.

Tunika/klänning: MQ, Leggings: Zara

Tunika/klänning: MQ, Leggings: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Kommentera

