Äntligen en blå klänning – Tjockisbloggen.se

Oj vad man kunde ha shoppat när jag och Sarah var på stan, hur mkt vackra klänningar som helst. Har hängt undan en klänning som jag sitter och suger på på H&M, men denna fina blå sak hittade jag på Gina Tricot och var givetvis tvungen att köpa direkt 😛

Nu är det snart burrkallt och med mig hemifrån fick jag min svarta jacka som måste lämnas in för lagning av dragkedja, den är så myysig och jag älskar den verkligen, så den får lov att hänga med ett år till. Med mig fick jag ännu en mysig jacka av min mamma. Röd 😛

Så här ser jag ut på jobbet idag, lite uppsnoffsad idag då vi har personaldag och kommer äta både lunch och middag ute på bra restauranger 😛 Ojje vad hungrig jag känner mig redan 🙂

/ Jaana

Kommentera

