Jag, en nyhalshuggen höna – Tjockisbloggen.se

Den här dagen har varit helt kaotisk… Vaknade med halsont och huvudvärk så jag var tyvärr tvungen avboka mitt träningspass men det betydde bara att en massa andra saker kunde bli gjort istället *suck*.

Så jag har väl i stort sett varit som en nyhalshuggen höna som sprungit runt och kacklat och letat efter huvudet som inte gick att hitta. Men å andra sidan så har jag fått en del gjort idag…

Efter att ha farit runt som en virvelvind landade jag äntligen framför datorn nu ikväll och tycker jag förtjänar en stunds avkoppling, men då kommer istället den där huvudvärken smygandes så jag tror att det får bli ett långt hett bad istället.

Har iaf hunnit med en sväng på stan med Jaana nu ikväll, gjorde en liten foto-runda på stans butiker men eftersom jag kände mig allmänt sliten idag så var det Jaana som fick utforska och stå modell *s*. Är också så hemsk att jag lägger över allt ansvar på henne att fixa foton och skriva inlägget men jag vet att hon fixar det galant 🙂

Jag hade gjort mig klar och allt, skulle iväg och fixa massa ärenden och snabborstar tänderna och då händer det som inte får hända… Jag får tandkräm över toppen så då var det bara öppna garderoben och ta första bästa tröja jag nappar tag i. Så idag blir det två outfitbilder, en before tandkräm och en after tandkräm *s*.

Mer än så tänker jag inte skriva ikväll för mitt huvud tar kål på mig!

Before tandkräm : Topp strl 40/42, byxor strl 42

Before tandkräm : Topp strl 40/42, byxor strl 42

After tandkräm : Topp 44/46, byxor 42

After tandkräm : Topp strl 44/46, byxor strl 42

/ Sarah

Kommentera

