Dags för förändring – Tjockisbloggen.se

När jag säger att jag vill göra en förändring då gör jag det rejält. Gick förbi min frisersalong och frågade om de hade tid för klipp och färg. De hade en tid där och då så den tog jag. Frisörskan kunde som vanligt knappt engelska, men tjejen i receptionen är en bra tolk :-). Jag behöll all längd framtill och klippte upp ena sidan och nacken. Är fullkomligt kär i min spegelbild just nu. Resultatet, tja, diskret är ju inte mitt ledord direkt så det fick bli mörkrött med slingor i orange ton. Det gick på 625 eek, alltså 428 kr.

/Hanna

8 thoughts on “Dags för förändring – Tjockisbloggen.se

  1. Snyggt! Frippan gör sig verkligen bra till din benstruktur i ansiktet 🙂 (emma har kollat in top model minsann :P)

  2. Man kan då inte anklaga dig för att vara diskret. Tänk om man skulle göra samma sak själv. Det skulle vara ganska kul. Bara för att se hur omvärlden skulle reagera.

Kommentera

