Vilohelg- tjockisbloggen.se

Har haft en underbar lördag.  Har hunnit i kapp med saker man skjutit upp eller inte haft tid att göra. Känns underbart att beta av sådana saker ibland 🙂 Ska ta det relativt lugnt hela helgen, imorgon blir det ett löppass med möjligtvis motivationssällskap, så det ska bli trevligt.   Skjutsade precis in grannen på fest till Allstar tillsammans med hennes väninnor. Verkade vara lite fart på stan men jag känner mig mycket nöjd över att ha stannat hemma idag. Livet behöver inte alltid gå i 110, när man har mycket energi är det lätt att man glömmer att ta pauser, andas och vila.

Ett stort tack till Sarah och hennes man som hjälpte mig med mina däck idag. Nu kan jag köra säkert till jobbet på måndag. Som nyinflyttad singeltjej till en stad som ligger långt borta från sina familj kan det vara lite knepigt ibland med grejjer man inte klarar helt själv. Känns skönt att det finns människor runt omkring en som bryr sig och som vet att även jag finns att tillgå vid behov.

Om ngn har tips på ngn grön tröja i den här färgen skulle jag vara jätteglad. Älskar denna färg men tröjan börjar blir lite sliten. Såg iallfall ut så här på jobbet igår 🙂

 

/ Jaana

Kommentera

