Dagens outfit i raketfart – Tjockisbloggen.se

Det får bli ett snabbt inlägg från min del av världen idag… Har varit på språng i stort sett hela dagen och gissa om det blir en lugn kväll då? Inte en chans, om en liten stund ska jag bege mig iväg till gymmet för ett träningspass med Jaana 🙂

Har alldeles precis publicerat ett inlägg med spännande grejer, jag och Jaana ska delta i en helkväll mot samhällets normer och prata om varför vi gör det vi gör… Vi hoppas att ni anmäler er och kommer dit ni också 🙂

Jag slänger in lördagens, söndagens och dagens outfit här nedan… Lördagens bild blev så kass så inte ens photoshop kunde rädda den *s*. Så jag lekte lite med den, den var ändå jättedålig kvalitet.

Lördag : Röd stickad klänning från H&M strl M, manchesterleggings från KappAhl strl 40

Lördag : Röd stickad klänning från H&M strl M, manchesterleggings från KappAhl strl 40

Söndag : T-shirt Fashion Against AIDS H&M strl 42, svarta leggings H&M strl M

Söndag : T-shirt Fashion Against AIDS H&M strl 42, svarta leggings H&M strl M

Idag : Tunika från Gina Tricot strl M, jeansleggings KappAhl strl L, benvärmare onesize KappAhl

Idag : Tunika från Gina Tricot strl M, jeansleggings KappAhl strl L, benvärmare onesize KappAhl

Dagens tunika anlände på förmiddan med post från Tallinn, smidigt med bytesaffärer 😀
Nu hoppas jag bara att Hannas paket ska komma fram helskinnat *litar inte på posten*.

Nu ska jag sticka iväg till gymmet! / Sarah

Kommentera

