Dagens outfit till salu – Tjockisbloggen.se

Nu har jag gjort bort besöket hos läkaren, fick träffa en ny läkare som var jättetrevlig och dessutom hundägare han också 🙂

Han tyckte att jag har nog haft änglavakt för han kunde bara tänka sig hur hårt hunden bitit med tanke på hur mycket kläder jag ändå hade på mig och hur pass mycket det syns… Ska ta nya foton och lägga ut så får ni se.

Ska strax gå ut och promenera med Igor i det vackra vädret och då kommer magontet smygandes för jag vet att det finns en risk att vi möter grannen och hundarna i trappen. Men det går ju inte att tänka så det vet jag, men det kommer ta väldigt lång tid innan jag kan slappna av igen…

Så här ser dagens outfit ut, jeansen jag har på mig är till salu nu på bloppisen.

Topp från Lindex strl S, jeans från Lindex strl 46 (till salu)

Topp från Lindex strl S, jeans från Lindex strl 46 (till salu)

/ Sarah

Kommentera

