Tvättstuga och läkarbesök – Tjockisbloggen.se

God morgon *gäsp*. Känner mig en aning sliten idag, har inte sovit många timmar inatt heller… Sen i söndags har jag svårt att sova och vaknar stup i kvarten och kan inte somna om.

Minns inte exakt vad jag drömmer men jag minns att det är något som kommer mot ansiktet mitt och precis då vaknar jag… Är ju inte svårt att dra paralleller till det som hände i söndags med hunden som attackerade och bet mig.

Kommer ta väldigt lång tid att släppa det där tyvärr. Märkte i förrgår när jag var ute med Igor och vi träffade en av hans hundkompisar, en jätteliten terrier-tjej, att när hon hoppade mot mig då jag stod på huk så ryggade jag automatiskt bakåt. Trots att jag vet att den vovven är genomsnäll… Men det är väl inte underligt att jag reagerar så.

Idag har vi tvättstuga 8-14 så strax efter 8 var jag ner och satte på första maskinen med tvätt vilket betyder att jag snart ska släpa mig ner och sätta igång nästa *gäsp*.

Tvättstuga by night, fotat av min älskling

Tvättstuga by night, fotat av min älskling

Om en timme ungefär ska jag till stan på KvartersAkuten, en privat läkarmottagning, för att träffa läkare som ska få kolla på min arm och skriva ett läkarintyg. Sen ska jag väl ta kontakt med mitt försäkringsbolag så snart jag får papper från polisen så får vi väl se vad de säger…

Nej nu var det dags för en ny tvättstuge-runda, ingen som vill byta med mig?? Dagens outfit och rapport om läkarbesöket kommer under eftermiddan 🙂

/ Sarah

Kommentera

