Nya vinterskor & päronbesök – Tjockisbloggen.se

Idag har mina föräldrar varit ner till stan och hälsa på så jag har varit med dem på Storheden och tittat runt lite… Har så snälla föräldrar så jag fick mig ett par riktigt rejäla och fina vinterskor!!

Jag köper alltid skor på rea eller skitbilligt och så håller de en månad eller två innan de går sönder, eller så travar jag runt i sommarskor och fryser och halkar *dum och snål*.

Men idag så fick jag ett par rejäla dojjor som jag ska traska omkring i i vinter, de är både ohalkiga och vattentäta med rejält foder 🙂

Vinterskor från Jula, 395 kr storlek 38

Vinterskor från Jula, 395 kr storlek 38

Sen har vi suttit här och bläddrat tapetböcker men det är ju så svååårt att välja *s*. Jag vill ha alla tapeter typ så det kommer sluta med att David och Igor får bestämma allt för annars blir det fyra olika tapeter i varje rum, en på varje vägg *s*.

Ikväll ska vi göra thailändsk kycklinggryta, ska bli supergott, är länge sen vi gjorde det nu… Ska kolla nån bra film och bara ta det lugnt, imorrn är det måndag och full rulle igen 🙂

Här kommer dagens outfit :

Topp strl M Lindex, jeans strl 44 KappAhl

Topp strl M Lindex, jeans strl 44 KappAhl

Både jeansen och toppen är riktigt snygga baktill

Både jeansen och toppen är riktigt snygga baktill

Nu ska jag ta och ge Igor mat, stackaren är ju inte omställd på rätt tid ännu så han funderar väl varför han inte fick mat för en halvtimme sen när det vanligtvis är hans mat-tid (ungefär kl 16 äter han middag).

/ Sarah

Kommentera

