Snabbt inlägg – Tjockisbloggen.se

Ikväll blir det bara några korta rader från mig… Förmiddan gick åt till att uträtta snabba ärenden och sen kramas med älsklingen 🙂

Jag och Igor tog nämligen bussen till Töre för att lifta med föräldrarna hit upp till Gällivare/Malmberget… Min syster och family har bilat upp från Småland för att hälsa på en vecka så då passar jag också på att hälsa på här 🙂

Blir nog att jag och Igor tar bussen hem på onsdag eller torsdag, saknar ju redan David (och Floody) 🙂

Investerade faktiskt i två par nya jeans idag på stan, ett par från Lindex (kostade mig ingenting eftersom jag hade kvar tillgodo där) och ett par på rea från KappAhl, båda i strl 44 🙂

Foto kommer imorrn om jag hinner och kommer ihåg 🙂

/ Sarah

Kommentera

