Dagens outfit och snö – Tjockisbloggen.se

Huvudvärken tycks ha slagit rot i mitt huvud för den vägrar ge med sig… Så det blir hemresa för mig och Igor med buss idag på eftermiddan. Är inget roligt sällskap heller när jag har huvudvärk, noll tålamod och svårt för ljud av alla slag.

Syster har klippt mig imorse så nu går det att reda ut svintobusken på huvudet lite bättre, hatar att mitt hår blir så tovigt vad jag än gör… Är väl lika bra att raka bort allt och bli flintis *s*.

Har iaf en dagens outfitbild för dagen och två bilder på snööö, tror inte vi har sånt hemma i södra Sverige (ja men det är ju faktiskt 25 mil söderut till Luleå) 😉

De har en stor widescreen dataskärm här så för mig ser bilden lika bred ut som hög, väldigt hoptryckt och utdragen med andra ord men jag hoppas att den ska se normal ut för er andra. Klänningen är storlek M och kommer från Åhléns, mina strumpbyxor med avklippta fötter kommer från Lindex och är strl L och ja jag vet att sockarna är skitfula men jag hade inga andra *s*.


Utsikt från balkongen mot Dundret


Gröna buskar och snö

Nu ska jag gå och titta på mammas symaskin och se om jag kan lyckas byta trådrulle i den, har inte lust att fålla mina ljusgrå jeans med grön tråd 🙂

Har förresten bestämt mig för att lämna tillbaks jeansen från Lindex som jag köpte i förrgår, tycker inte de sitter tillräckligt snyggt… Iofs kostade de mig ingenting eftersom jag hade tillgodo men jag kan vänta och hitta snyggare jeans (eller nåt annat roligt) där, är ju ingen panik har iaf ett par ljusa och ett par mörka snygga nu 🙂

/ Sarah

2 thoughts on “Dagens outfit och snö – Tjockisbloggen.se

  1. Nja de är ganska tunna men inte lika tunna som de hudfärgade strumpbyxorna.
    / Sarah

Kommentera

