Trött outfit – Tjockisbloggen.se

Lyckades hitta min kamerasladd till slut så jag fick över bilderna till datorn och lägga in en dagens outfit här…

Jeans strl 44 Lindex, topp strl 40/42 KappAhl

Tyvärr är jag så trött och hängig ikväll så jag orkar inte skriva det seriösa inlägg jag hade tänkt efter att jag sett Ullared på Kanal 5. Men jag kan säga att jag tycker det är scary att se… Mer om mina tankar kring ämnet kommer imorrn.

Imorrn har jag en massa samtal som jag borde ringa, borde gå förbi Arbetsförnedringen och fråga vad de pysslar med, borde gå förbi Försämringskassan och fråga samma sak… Plus att jag har en tid i tortyrstolen (dvs tandläkarn) och skulle behöva ringa mitt försäkringsbolag igen *suck*.

Istället för att sitta uppe halva natten och skriva förvirrade inlägg ska jag lägga mig i bädden och snarka ikapp med mina kompanjoner. Är så himla trött och energifattig just nu, men det brukar ju vara så på hösten plus att jag var sjuk (magsjuka) i helgen och inte hunnit återhämta mig ännu.

/ Sarah

2 thoughts on “Trött outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Du är inte ensam om att vara energilös… jag är också det.. suck!! Ska börja äta en tablett om dagen med mineraler och vitaminer ”all in one” tror jag det hette och se om jag får lite mer ork!

  2. Emma – Åh vitaminer skulle jag också behöva äta egentligen… Är rätt duktig på att slarva med maten tyvärr så det skulle nog min kropp gilla, att få lite extra mitaviner i sig 🙂
    Kanske att jag skulle dra mig förbi Apoteket idag och kika vad det finns, tack för tipset nu kanske jag äntligen kommer mig för att skaffa det *s*.
    / Kram Sarah

Kommentera

