God morgon världen – Tjockisbloggen.se

Ligger i sängen och sträcker ut kroppen, och vill helst inte kliva upp härifrån. Det är ju så varmt och skönt, och så inte varmt utanför täcket. Men jag hoppas det blir varmare i nästa lägenhet. Yes, ni läste rätt, vi ska flytta. Nu har t.o.m chefen blivit trött på alla problem med denna så om vi vill flytta får vi 🙂 Håller på att kolla upp lägenheter, finns en himla massa fint. Droppen var natten till söndag. Hade ren änglavakt. Det hade blivit överslag i ett av eluttagen under natten, golvet vid delar av sladden är svart och stickkontakten har SMÄLT fast i uttaget! Det är ren tur att det inte börjad brinna utan att strömmen hann slå ifrån.

Idag är det jobb igen, gårdagen var lagom stessig, men jag hade rejäl huvudvärk sista timmarna. Tack och lov så hade en jag väldigt trevlig sista kund för dagen. Jag gillar när man svarar och hör bred norrländska på andra sidan luren :-). Dessutom går jag också in i norrländska av ren vana.

Om man skulle ta sig upp ur sängen, behöver koppla in ström på datorn och ladda mp3:spelaren så jag kan lyssna när jag går till jobbet. Måste komma på vad jag ska ha på mig idag, har en tanke men får se vart den tar mig. Om jag kliver upp nu hinner jag nog lägga in en outfit. Men först blöta, blåsa och platta håret, jag går inte ut och ser ut som bröderna fluff. Min morgonfrisyr är alltid lika spännande, brukar se ut som jag fått en elchock 🙂

Kommer mest troligt en outfit innan jag far till jobbet.

/Hanna

Kommentera

