Snabba ord – Tjockisbloggen.se

Blir några snabba rader från Luleå ikväll… Har grejat hela dagen och varit i farten och gjort saker så har försökt ta det lugnt ikväll. Framförallt försökt undvika datorn en del för jag satt ganska mycket igår vilket gjort att min rygg inte är så glad på mig idag.

Förutom att fixa lite småärenden så har jag äntligen fått tummen ur och fållat mina jeans, grattis till världens segaste jag. Hade tänkt hinna flytta knapparna i min älsklingsjacka också men det får väl bli morgondagens projekt.

Har varit på stan en sväng också och köpt farsdags-present till pappa, ja det är väl rätt självklart egentligen *doh*. Gick ihop med syskonen så vi hoppas det blir uppskattat, men det vet jag att det blir 🙂

Är i valet och kvalet om ett par täckbyxor som jag hittade på stan idag… Har tänkt köpa det i flera år men det är ju verkligen inte billigt. Men jag har hittat ett par för 495 kr med ordinarie pris 1195:- och det gäller bara över helgen.

Men jag har verkligen inte råd att lägga ut så mkt pengar även om det är riktigt bra pris och något jag behöver… Iofs har jag en del grejer ute på bloppisen… Ja vi får väl se hur det blir 🙂

Nu kommer dagens outfit och sen ska jag fortsätta slötitta på tv!

Kommentera

