Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Får bli ett snabbt inlägg idag också för älsklingen väntar på mig, ska kolla film och lyxa till det med banan och chokladpudding 🙂

Har varit på en liten shoppingsväng med David idag, var och kikade efter ett par andra skor faktiskt för de jag köpte igår kändes inte helt hundra tyvärr… Jag har så otroligt svårt att hitta skor som verkligen är bra för mina komplicerade fötter.

Sen har vi varit till svärfar för en sen middag, supergott! Och nu ska vi slänga oss i soffan och kolla film och bara vara… Tycker helgen har susat förbi alldeles för fort, som vanligt då.

Hittade faktiskt ett par skor idag som är både bra för mina fötter och sen ganska funktionella också för de är rejält varmfodrade med fårpäls. Eftersom de är i äkta mocca så måste jag köpa impregneringsspray innan jag vågar använda dem ute, ska kika på det i stan imorrn. Slänger in en bild på dem nedan 🙂

Nu avslutar jag med dagens outfit och springer till min älskling och pälskling som väntar på mig! Skickar förresten en jättestor kram till min pappa på ”världens bästa pappa-dagen” 🙂

Äkta mocca med fårskinnsfoder

Tog en strl större än jag brukar ha för att få i en extra socka, så strl 39

Topp från KappAhl 40/42, lackliknande leggings Frk. strl M, kängor second hand

/ Sarah

Kommentera

