Sjuk sjuk sjuk- tjockisbloggen.se

Det var min tur att drabbas av höstsjukan och efter ett par dagars liggande orklös med feber, halsont och bröstsmärtor 😦 känns det fantastiskt bra att vara tillbaks. Dessutom lagom frisk tills min pojkvän blev ledig och kan spendera två underbara mysdagar med mig. Ser fram emot ikväll något så otroligt mycket. 🙂

Pojkvän hiihii, känner mig nykär som en riktigt fjortis och det känns riktigt bra att ha hittat nån man klickar med.

Var på stan med Sarah igår och det var jobbigt att gå i skobutiken och titta på alla superfina stövlar, herre gud vad jag behöver ett par fina stövlar…. Men först ska jag hitta en bra hoppsadel till min medryttare så hon kan skutta hinder med hästen. Och framförallt inte tröttna på att rida han så jag får ha kvar min fritid.

Förra veckan var jag med Sarah och fyndade på märkesshopen (outlet).  Sarah tipsade mig om en klänning som jag haft ögonen på sedan i somras men undvikit eftersom den var så dyr. Nu var det 50 % och för 300 kronor som jag ändå tycker är ganska lagom pris för en klänning köpte jag den här fina. Den ska jag känna mig otroligt vacker i nästa sommar. 🙂

/ Jaana

Kommentera

