Piggare idag – Tjockisbloggen.se

Vet inte om det är vitaminerna, som jag precis när jag skrev orden kom på att jag glömt att ta idag *s*, det beror på eller om det är något annat men kände mig ganska pigg idag trots att jag sov dåligt inatt…

Har varit på möte med min kontaktperson på förmiddan och det gick bra som alltid, ser fram mot våra möten så jag får vädra lite tankar och funderingar utan att bli idiotförklarad *s*. Plus att jag fick en välbehövlig spark i ändan när det gäller att ta mig iväg till AF och få klarhet i lite saker där…

Efter mötet så var jag en sväng på stan med David, strosade runt och kikade på lite allt möjligt… Skönt att bara fördriva lite tid och titta på lite folk. De hade halva reapriset på Lindex så vi köpte några par sockar var för det är sånt som man alltid behöver. Jag fick en tröja och ett par underbara overknee sockar av min finaste älskling som jag är jätteglad över!

Var meningen att jag skulle möta Jaana för en sväng på stan idag men hon hade villat bort sig lite så hon hamnade 20 mil bort så blev ingen shoppingtur idag. Men vi ska däremot gå ut och käka imorrn så blir nog en sväng på stan före det.

Eftersom älskling jobbar till sent ikväll så ska jag och Igor tillbringa kvällen i lugn och ro, lyssna på lite musik och sitta vid datorn och knappra… Sen är det väl Ugly Betty på tv ikväll och det vill jag inte missa.

Har planerat en långpromenad med Igor lite senare men vi får se om gubben är på humör, han fryser så himla lätt och nu har vi dessutom badat honom i helgen så han fäller ganska mycket hår så det blir ännu kallare för honom, men han luktade så starkt hund att min näsa började klia så hade inte mycket annat val än att tvätta av honom (inte hans favoritgöromål direkt *s*).

Nu kommer lite bilder från dagen och sen ska jag fundera över vad jag ska äta till middag, och försöka komma ihåg att ta mina ”mitaviner” så jag kan låtsas att det är därför jag är piggare idag 🙂

Kofta strl M KappAhl, linne second hand, smalt skärp fr Lindex, leggings från Pierre Robert strl 40/44, moccaskor från Scorett strl 38

Igor ville också få vara med på en outfitbild för en gångs skull

Tröjan och sockarna jag fick av älskling idag. Tröjan är strl M från H&M (klicka på bilden). Overknee sockar från KappAhl. Detta blir nog morgondagens outfit 🙂

 

Köpte även två par skitsöta trosor på Lindex

Beställt en mysdress från H&M, min födelsedagspresent till mig själv. Kommer dock inte förrän mitten av december.

Klickade hem en t-shirt till David också, med frakt och allt så gick mysdressen och tishen på 230 kr så det vart billigt 🙂

/ Sarah

2 thoughts on “Piggare idag – Tjockisbloggen.se

Kommentera

