Jag fryyyyser – Tjockisbloggen.se

Fy farao vad jag fryser idag… Tycker det är iskallt här i lägenheten, har ingen termometer som inte är precis vid fönstret så vet inte hur många grader det är inne. De som står precis vid fönstret visar 17 grader men det drar väldigt kallt just där så i själva lägenheten är det nog varmare.

Har varit en snabbsväng till stan idag, var tvungen gå in på Elkedjan och spana på körsbärsblommorna med belysning som jag bloggade om tidigare idag *s*. Men vi får väl se, ska först klura ut hur jag skulle vilja sätta dem…

Var även in på Lindex och KappAhl som har halva reapriset på all rea, var bara ute efter tjockare, varmare leggings eftersom det är 8 minus idag *brrrr*. Hittade hela tre par stickade leggings som var ganska tjocka, ett par grå från KappAhls rea 20 kr, ett par mönstrade och ett par helsvarta från Lindex för 90 kr. Slog även till på ett par trosor med skitgulligt tryck, verkligen fjortis jag vet men jag kan väl få vara lite ungdomlig jag också ibland *s*.

Imorrn har jag en massa möten inbokat, usch… Plus att jag har lovat Jaana att vi ska hinna med en sväng på stans second hand butiker så det är fullt upp. Sen blir det en lugn helg eftersom älsklingen jobbar och inte mår så bra, nästa vecka ska vi till Umeå över dagen eftersom han ska ner till sjukhuset där för behandling.

Nu tänker jag faktiskt ta och lägga mig i ett hett bad med en bok och göra en hårinpackning, mitt stackars hår behöver verkligen det så som jag misshandlar det.

Dagens jag består av :

Överdel från H&M Divided strl 40
Stickade leggings Pierre Robert 40/44
Knästrumpor H&M strl 36/38

/ Sarah

Kommentera

