Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Här kommer den utlovade outfiten. Sitter i köket och äter middag samtidigt som jag skriver, vad gjorde man innan man hade laptop? Kommer nog aldrig gå tillbaks till stationär dator. Fick mitt schema för nästa period idag och inser att det är inte många veckor innan jag åker till Sverige nu. Kommer väl ha världens stressigaste vecka för att hinna träffa alla men ska försöka få lite lugn och ro i snön. Det innebär att jag även måste börja leta julklappar åt alla, familjen, kompisar, kompisars barn. Det finns en orsak att jag sparat undan pengar, växelkursen när jag ska till Sverige lär inte vara kul, får ju betydligt mindre i svenska kronor än i estniska kroon när man växlar. Men enda utflykt under veckan blir kanske att jag åker till Luleå någon av dagarna. Vi får se. Vet iaf att de julklappar jag köper inte ska vara för tunga med tanke på maxvikt för flyget. Just ju, det påminner mig att jag måste ringa flygbolaget imorgon och kolla om jag ska få något ytterligare i bekräftelse eller om det jag fått är min ”biljett”. Ska ta en dusch och sen umgås med pojkvännen en stund. Ha det bra.

T-shirt och kjol: Second hand

/Hanna

Kommentera

