Welcome to the 60´s – Tjockisbloggen.se

Känner mig som något från 60-talet idag när det kommer till kläder och har även fått den kommentaren på jobbet. Har varit en lugn dag men min hjärna har varit någon annan stans. Har inte märkts med kunderna men utanför samtalen har jag varit mer än lovligt förvirrad, vet inte vad det är med mig. Har glömt klicka i att jag varit klar med rast, att jag kan ta emot samtal, har svarat allmänt förvirrat till mina kollegor.

Har dessutom återigen fått höra att folk trott jag är gay, jag vet inte vad det är som får folk att tro det. En av mina kollegor hade varit helt övertygad om det tills han fick veta jag hade pojkvän. Det är inte direkt första gången det händer. Börjar tycka det är komiskt numera, särskilt då alla har håret mitt som en av orsakerna. Det hände aldrig innan jag kapade av håret. Är korthårig = lesbisk? Nå, kul är det iaf.

Det har överlag varit en sån där konstig dag, alla har varit lite mer hysteriska och extrema i sina personligheter än vi vanligen är. Med tanke på att vi inte är ett helt normalt gäng annars kan ni tänka er själva hur det gått idag. Förresten, är det illa när man knappt längre reagerar på sitt eget namn för att man är så van vid sina smeknamn? Hände nämligen mig idag *s*. Jag reagerade inte när jag hörde Hanna, men när jag hörde mitt smeknamn svarade jag ”ja, vad vill du”.

Ska ta och lägga mig i sängen nu med en stor skål popcorn, tv på nätet och slöa. Här under har ni en dagens jag.

Tunika: Second hand, Leggings: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Welcome to the 60´s – Tjockisbloggen.se

Kommentera

