Dagens outfit och H&M – Tjockisbloggen.se

Den här dagen började ju så lagom roligt, Igor började kräkas vid sju-tiden imorse och ingen av oss var direkt vidare pigg *gäsp*.

Men jag klev upp och fick torka ett antal högar innan vi kom oss iväg ut så han fick spy utomhus istället. Fattar inte varför han inte kan hålla sig inne på toa så att man kan spola av golvet sen eller åtminstone på tidningen som jag la ut… Men nää han bara måste kräkas stora slemmiga pölar på våran fina vardagsrumsmatta!

Han mådde bättre på förmiddan sen så jag for på stan en sväng med David, vi var och hämtade ut vårt H&M paket bland annat som vi beställt, beställde lite kläder på rea. Naturligtvis så var hans två tröjor rätt men det enda jag beställde var fel!

DETTA är vad jag beställde...

Det HÄR är vad jag fick...

Det lustiga är att den pyjamas de har skickat, gräsligt fult dessutom, är 50 kr dyrare än den jag beställde men det står samma pris som på den mysdress som jag beställde…

Borde de inte ha fattat själv att det var fel då?! Dessutom ringde jag dit direkt och fick inte direkt bra bemötande, så tyvärr ett stooort minus till H&M. Pyjamasen åker tillbaks imorrn med ett trevligt brev från mig…

Förutom det så har dagen vart riktigt bra, fast AF har fortfarande inte hört av sig och imorrn så är det en vecka sedan jag var där och lämnade ett meddelande att min handläggare måste höra av sig till mig snarast. Men vem är förvånad?

Här kommer en dagens jag :

Topp från Lindex strl M, jeansleggings från Lindex strl S

Älskar ryggen på denna topp, kanske därför jag har den i både svart och rosa *s*

/ Sarah

One thought on “Dagens outfit och H&M – Tjockisbloggen.se

  1. Det finns ett system som räknar ut vad ditt paket skall väga, men tyvärr vägde väll dessa två produkter samma.

    Att du inte fick ett trevligt bemötande är ju tråkigt, nu arbetar jag inte på den avdelningen men på H&M som du kanske gissar.

    // Anders

Kommentera

