Lördagmorgon – Tjockisbloggen.se

Nyvaken och seg är jag idag… Sovit dåligt och vaknat flera gånger av att ha drömt helt sjuka saker. Bland annat har jag drömt att Hanna skickade en present till oss, ett paket med estniska godisar som tydligen var något helt speciellt…

Det var bara det att när man tog en sån där godis av nåt slag så växte den i munnen och blev klibbig som spindelväv tills den började växa ner i halsen och kväva en… Fullt normal godis det där, eller dröm kanske jag ska skriva *s*.

Har även drömt att jag blivit förföljd av paparazziz som var ute efter nåt skandalscoop om bloggen att publicera i NSD, lokaltidningen haha. Vilka sjuka grejer man kan drömma alltså… Och då vågar jag inte ens skriva om de allra sjukaste drömmar jag brukar ha *s*.

Igår så tog vi det lugnt på förmiddan och dan, hade tvättstuga från tio till fyra så tvättade allt som går att ta lös ungefär plus alla kläder då. Sen på eftermiddan var vi och handlade tillsammans med svärfar, passade på att fara på Dollarstore, ÖB, Myrorna och lite såna affärer.

Jag hittade en så otroligt söt glasråtta på Myrorna som fick följa med hem till min samling med glasdjur. Har ju bestämt att mina glasdjur måste vara färgade (alltså inte genomskinligt glas) och att det ska vara lite udda djur som har ”personlighet”. Råttan var i genomskinligt glas men den var så söt och knubbig, kostade bara 20 kr så den fick följa med mig hem iaf.

Idag så har vi tänkt åka upp till stugan och stanna där tills imorrn… Komma bort från stan ett dygn, så får Igor springa och vi får slappa. Ska göra bakad potatis i öppna spisen, det är så jäkla gott alltså fast man får räkna med att det tar ett bra tag.

Insåg imorse att det är bara en vecka kvar tills jag fyller år, jag är alltid så jäkla nyfiken på vad jag ska få *s*. Speciellt när min älskling säger att han tror han vet vad han ska ge mig och låter lurig! Fast jag har sagt att det enda jag önskar mig är honom inslagen i silkespapper med en gigantisk rosett *asg*.

Här kommer gårdagens outfit, kom förresten på idag att jag har en rabattkupong på MQ som jag inte kommer att använda så jag ger bort den ifall nån vill ha den 🙂

Topp från Cubus strl M, stickad långväst från H&M strl L, jeans från KappAhl strl 44

/ Sarah

One thought on “Lördagmorgon – Tjockisbloggen.se

  1. Jag skulle minsann aldrig skicka nåt så läskigt, skickar bara snälla saker 🙂 Så du behöver inte oroa dig.

Kommentera

