Massor med kläder till salu – Tjockisbloggen.se

Jag har lovat en bekant att hjälpa henne med en garderobsrensning och eftersom hon inte har internet för tillfället så har jag tagit på mig att sälja åt henne. Plus att jag har en del som jag själv vill bli av med 🙂

All kontakt sker genom mail till lulefolk@gmail.com

Bilden är klickbar

Beställde dessa leggings från USA men tyvärr så råkade jag klicka i fel storlek så dessa är alldeles för små för mig. De är helt nya i förpackning, inte ens provade. Informationen kommer från webshopen där jag köpte dem men den stämmer bra överens med verkligheten. Detta är bra kvalitet, inget billigt skräp. Nypris inkl frakt från USA 279 kr.

Pris 90 kr eller bud.

——————————————————–

Jättesnygg svart ballongklänning med spets upptill. Från KappAhl strl L 44/46. Helt ny med prislapp, nypris 299:-

Pris 179 kr eller bud.

——————————————————–

Kimono,  sprillans ny inte ens provad. Normal storlek skulle jag säga passar storlek 42-46 (Strl L 44/46). Kommer från KappAhls kollektion Vintage Stories, nypris är 299 kr i butik nu.

Pris 149 kr eller bud.

——————————————————–

Den här tunikan köpte jag i somras på KappAhl och storleken är 46. Den är så otroligt snygg och skön så det är med sorg jag måste sälja den tyvärr. Den är broderad framtill, lite tunnare crepad kvalitet på tyget, väldigt skön och sitter väldigt snyggt på. Nypris i sommar var 349 kr.

Pris 125 kr eller bud.

——————————————————–

 

 

Kommentera

