Längtan och ruskväder – Tjockisbloggen.se

Jag håller med Hanna om det hon skrev nedan i sitt inlägg, att tiden går fort ibland… Tycker att gårdagen bara svooschade förbi, fast så hade jag å andra sidan fullt upp hela dan och då går ju tiden fortare.

Idag har jag försökt ta det lugnt på förmiddan men är rastlös så kan inte sitta still utan går hela tiden och grejar med nånting, har en hel del att göra fast jag försöker att lägga upp det på ett smart sätt för annars så vet jag att det blir bara pannkaka av alltihop.

Har hela tiden en konstig känsla i magen, känns som att det är något viktigt jag har glömt bort eller som jag borde veta men inte kan minnas… Antingen så är det så att jag glömt något viktigt eller så är det bara hjärnspöken som jäklas med mig.

Längtar så klart tills på lördag eftersom jag fyller år då, ska inte fira nåt speciellt utan det blir fika med David, mina föräldrar som kommer ner och förhoppningsvis följer min farmor också med, sen ska vi bjuda svärisarna också och såklart Jaana 🙂

Är alltid så jäklans nyfiken på vad jag ska få, jag är som en liten unge haha… och David är ganska bra på att retas och ge mig helt omöjliga ledtrådar som gör mig ännu mer nyfiken! Gissa vem som kommer studsa ur sängen kl 5 på lördagmorgon och ruska sin älskling så han vaknar *s*.

Har inte lagt ut nån outfit på länge nu, har fotat men helt enkelt glömt av mig att lägga ut… Ska slänga in de lite senare för nu börjar det vara dags för en hundpromenad. Är så fruktansvärt tråkigt väder så man vill helst bara sitta in och uggla, det är dimma och regn men man får glädjas åt att det är varken halt eller kallt ute iaf.

Slänger in lite bilder senare, nu ska vi ut i rusket och promenera *brrr*.

/ Sarah

Kommentera

